Suport tehnic GRATUIT pentru furnizorii de servicii medicale in ceea ce priveste aplicatiile informatice in cadrul proiectului informatic SIUI

 

Furnizorii de servicii medicale beneficiaza de suport gratuit prin sistemul de HelpDesk CNAS, in urmatoarele cazuri:

1. Utilizeaza aplicatii desktop puse la dispozitie in mod gratuit de catre CNAS, si care sunt incluse in cadrul suportului HelpDesk

2. Utilizeaza aplicatii proprii, caz in care suportul este limitat la fisierele de raportare de tip XML (formatul fisierului si nu continutul acestuia). Datele introduse in fisiere apartin furnizorului care poarta raspunderea asupra datelor raportate.

Modalitati de acces HelpDesk:

1. Telefonic sunand la numarul 021.200.32.30

2. Pe e-mail la adresa: suport.furnizori@siui.ro

Pentru a fi inregistrati, furnizorii de servicii medicale vor apela telefonic serviciul HelpDesk si vor comunica o adresa de e-mail valida. Acest lucru se face o data.

ATENTIE: Numai mesajele primite de la utilizatorii inregistrati vor fi procesate in sistemul HelpDesk.

Procedura de inregistrare a unui furnizor de servicii medicale in serviciul HelpDesk:

a. Furnizorului ai va fi solicitat telefonic CUI-ul, numarul de contract si cheia de activare a aplicatiei desktop.

b. Furnizorii care nu folosesc aplicatiile desktop SIUI si folosesc aplicatii proprii, pot primi o cheie de activare in baza unei cereri adresata la CASS Botosani.